zondag 31 december 2017

Mooiste foto's 2017

Januari
Uitzicht vanuit mijn dakraam.
Met mooie luchten snel ik naar boven met mijn camera

februari
Een spiegeling in het water.
Dordrecht

maart
Het was een warme dag in maart en er kwamen bijtjes af op de blauwe druifjes

april
Een weekendje Cochem.
 's Morgen een laag mist over de Moezel

mei
Dit pril geluk in de sloot naast ons huis
 

juni
Frankrijk In de Dordogne

juli
Zeeuwsknopje
bij mij in de tuim

augustus
Ook augustus kan prachtige avondluchten hebben
 

september
Plitvice meren in Kroatië
Wat heb ik daar genoten zeg

oktober
Weer tijd om pinda's op te hangen

november
Regeliersgracht in Amsterdam

december
een nieuwe camera dus dat wordt weer veel oefenen in 2018

6 opmerkingen:

  1. Prachtig overzicht Marjon! wat ben jij een allround fotograaf! super!
    Januari en februari zijn mijn favoriete foto!!
    Wens jou/jullie alle goeds voor 2018!

    groet Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nieske
      Vind het ook moeilijk kiezen wat ik leuk vind om te doen. Er is gewoonweg teveel 😀😀

      groet Marjon

      Verwijderen
  2. Hi Marjon,

    Als eerste de beste wensen voor 2018.
    Dat het voor jullie een prachtig jaar mag worden met mooie reizen en heel veel fijne momenten en bovenal een goede gezondheid.

    Op de een of andere manier krijg ik geen meldingen van blogger meer.
    Gelukkig vertelde moeders dat je een blog geplaatst had.
    Helaas is ze zelf niet top fit op dit moment.

    Nieske slaat de spijker op zijn kop.
    Wat een allrounder ben je toch.
    Macro's, reisfotografie, bewerkingen jij laat het gewoon allemaal zien en dat maakt zo'n jaaroverzicht natuurlijk extra leuk om dat het zo allround is.

    Hoop in 2018 weer van je foto's te kunnen genieten.
    Ga nu eerst eens kijken of ik weer meldingen kan krijgen :-)

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je een mooi overzicht zien, ondanks het iets mindere zin om foto's te maken zijn het leuke en originele foto momenten geweest. Wist niet dat je ook naar Cochem was geweest, wij zijn er ook geweest met de BMW club, een weekendje even de wegen onveilig maken...;-)

    Ik hoop dat het lukt om de draad weer op te pakken en dat 2018 weer een fotografisch mooi jaar wordt in goede gezondheid...

    Knuf Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon ze zijn weer prachtig en mooie afwisseling
    Nog de allerbeste wensen voor 2018 hé
    ik zit in de lappenmand met rug verga van de pijn dus zit weinig achter Laptop morgen hoor ik meer van dokter
    Hoop dat ik weer gauw opknap
    groetjes en tot ziens Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.