donderdag 5 september 2013

Kinderdijk verlicht 2013

 De week zijn de molens aan de Kinderdijk weer verlicht. Ik ben er al een paar keer geweest de afgelopen jaren maar blijft leuk om te fotograferen
Zeker nu met de nieuwe OM-D van Olympus
fijn alle mogelijkheden uit kunnen proberen.






De eerste molen stond in de stijgers voor restauratie.


de zon boven de horizon








Bootjes varen langs de molens






 



 

 

 

Het was dringen geblazen op de brug











Toen het echt donker werd was mijn batterij leeg helaas :-( ik heb er nog maar 1, héél snel een 2e erbij halen.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige opnames met mooie kleuren.

    erg mooi gedaan Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben er gisteren middag nog geweest had zomaar een paar molens op de foto gezet
    Mooie serie heb je gemaakt en heel afwisselend leuk gedaan
    en wat staat het riet hoog hé je
    Ik heb ook foto's daar gemaakt met de OM maar wel overdag
    zat net aan je te denken ha ha en haal gauw je batterij want dat is je weet wel ......
    ik mail je nog
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt!
    Groetjes, RW & SK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon .
    Weer mooi om te zien die molens .Het verveelt nooit .
    Ook nu met die verschillen zijn ze weer apart .
    Jammer van de batterij ,hoop dat hij snel komt .
    Groetjes Ma .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie, Marjon.
    ook de bewerkingen doen het goed in deze serie, ja en dan verlicht maakt het geheel af.

    Gr Sake.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotoos met elk hun eigen sfeer!
    Groetjes senna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie foto's hoor, zeer verrassende effecten komen uit je camera, heel gaaf. Het was een leuke avond, voor herhaling vatbaar, gr marc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marjon,

    Oeps batterij leeg, gelukkig heb je nog wel een aantal super gave foto's kunnen maken.
    Het was dan wel dringen op de brug maar volgens mij stond jij precies op het beste plekje want je composities zijn erg mooi.

    Neem me ieder jaar voor ook te gaan maar kom er telkens te laat achter dat het er is.

    Nu maar hopen dat ik het volgend jaar kan onthouden :-)

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjon,
    Zeer mooie foto's van deze prachtige molens.
    Altijd erg mooi om deze molens zo in die speciale week zo in de avonduren te fotograferen. Prachtig!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.