vrijdag 26 juli 2013

proef opnames nieuwe camera Olympus OM-D

Onlangs een nieuwe camera gekregen een Olympus OM-D
Dan moet je natuurlijk eerst even alles uit gaan testen. Mijn tuin leent zich daar goed voor om mee te beginnen en met de handleiding bij de hand ( die ik niet vaak nodig had) mijn nieuwe camera ontdekken.
Het fijne van deze camera is dat ik mijn lenzen van de Olympus E30 kan blijven gebruiken met een adapterring. Over het eerste resultaat ben ik al zeer tevreden.










Er zitten verschillende filters in die je ook weer kan uitbreiden met verschillende opties. Zoals Pinhole toevoegen of soft focus, kader met witte rand en nog meer leuke keuzes.
Hieronder zie je er een aantal.







Ook deze zijn met een filter gemaakt







Ook even een uitstapje buiten de deur en even naar de polder gereden.




De lucht werd prachitg en door dit filter sterk geaccentueerd




Deze zijn de gewone kleuren zonder filter




Ik hoop nog vele mooie opnames te kunnen maken met deze camera.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe camera Marjon
    Het is een super camera hoor ik ben er ook heel tevreden over
    Leuk hé met de filters daar kan je hele leuke creatieve foto's meemaken mooie serie hen je gemaakt
    Ook een fijne camera voor in een stad
    Veel plezier ermee hé
    Fijn weekend
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon .
    Ook van mij de felicitatie voor je nieuwe aanwinst .Wat een mooie serie weer gemaakt ,Je bent een hele professional.Een mooie aanwinst voor je fijne hobby .Dat we nog maar veel foto`s mogen zien .Liefs en groetjes Ma .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjon .
    mooie serie foto's met je nieuwe camera .
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marion...
    jij ook al..ik heb er ook 1..
    ben er erg blij mee...
    je kunt er super mooie dingen mee maken, at laat je hier wel zien....
    welke lenzen heb je erbij...
    ik de 75-300 en de 12-50 mm met macro-optie..maar jij gebruikt denk ik al je oude lenzen...
    succes er mee!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie foto's met je nieuwe camera, Marjon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg mooi en goed uit Marjon.....veel plezier met je nieuwe camera.

    Groetjes, Joop

    http://joopzandfotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.